Support

Laat ons een afspraak maken.

Zeg nooit zomaar helpdesk tegen het serviceteam van Hapbit. 24/7 zitten er namelijk IT-engineers voor je klaar, die met je meegaan in je verhaal tot je vraag is beantwoord of je probleem opgelost. En dat lukt in meer dan 99% van de gevallen.

Ja, meer dan 99%, dat is de indrukwekkende success rate die de Hapbit-servicedesk behaalt. Bij Hapbit zien we het als onze verantwoordelijkheid de IT in jouw bedrijf op rolletjes te laten lopen, we zetten dan ook onze beste mensen in. De stem aan de lijn is geen dispatcher die je doorverbindt met een IT-junior, het is de ervaringsdeskundige die je zelf zal begeleiden. Ook na de kantooruren of in het midden van de nacht.

At your service.

Waarom? Omdat jij als klant centraal staat. Een termijn afgesproken in een SLA is geen indicatie, het is een afspraak. Het gaat bovendien niet om een antwoordtermijn, maar een oplossingstermijn. Zo wordt een systeemfout die de werking van je bedrijf in de weg staat voor je opgelost om de impact ervan tot een minimum te beperken.

Wij zijn er voor je.

Blijf op de hoogte